Боб Шварц

Боб Шварц – Гарвард жоғары білім беру мектебінде Білім беру саясаты және басқару саласындағы тәжірибенің Фрэнсис Кеппел профессоры. 

Стандарттарға негізделген реформа мектептерде үлгерімді арттырудың қажетті, бірақ жеткіліксіз стратегиясы болып табылады.

Әлемдік деңгейдегі стандарттар, келісілген бағалау және әділ есеп беру жүйесі барлық оқушылардың үлгерімін арттыру бойынша мемлекет стратегиясының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бірақ жақсы дайындалған мұғалімдер мен мектеп көшбасшыларынан тұратын жоғары сапалы жұмыс күшін жинау, дамыту және ұстап тұру бойынша ілеспелі стратегиясыз мектеп тиімділігінің жақсаруы екіталай.

Жоғары қажеттілігі бар мектептердегі жұмысқа жақсы мұғалімдерді тарту үшін ең қуатты ынталандыру абыройлы директор және өз әріптестерін таңдауға көмектесу мүмкіндігі болып табылады.

Ақша күрделі мектептерде жұмыс істеу үшін жақсы мұғалімдерді қолдау, бірақ біз ойлағаннан әлдеқайда әлсіз ынталандыру. Бұл шын мәнінде маңызы бар жұмыс ортасы және оның кілті мықты, қолдаушы директор және бірлесіп жұмыс істеу керектігін білетін әріптестер тобы.

Ұлы мұғалімдерді ұстап қалу кілті оларға сыныптан кетуді талап етпейтін көшбасшылық мүмкіндіктер беру.

Жақсы мұғалімдер көптеген себептер бойынша сабақ беруден бас тартады, бірақ мен сөйлескендерден еститін бір тұрақты шағым — бұл кәсіптің қарабайырлығы. Бұл тек қана жұмыс өтілі мен дәрежелеріне сыйақы беретін жүйе ғана емес; бұл күшті мұғалімдерге өз мектебінде үлкен жауапкершілік алуға және ықпал етуге мүмкіндік беретін кәсіптегі мансаптық баспалдақтардың болмауы.

Колледж дайындығының ең жақсы көрсеткіші орта мектепте колледж курстарын сәтті аяқтау болып табылады.

Білім берудегі жаңа мантра: «барлық балалар колледж бен мансапқа дайын». Колледжге дайындық үшін прокси ретінде курстар немесе орташа балл немесе тест ұпайларын пайдаланудың орнына, негізінен табысы төмен және саны аз жастарға қызмет көрсететін еліміздегі 270 мектепте колледж қозғалысының басында жинақталған деректерді мұқият қарастырайық, олардың жартысы енді орта мектеп дипломымен және қауымдастырылған маман дәрежесімен орта мектепті тастап кетеді. Жастарға колледжде оқуды бастауға көмек көрсету, әлі де орта мектептің қолайлы ортасында бола тұрып, колледжге кім дайын, ал кім жоқ екенін анықтаудан басталады.

Көптеген адамдар өз білімдерін нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік берген кезде жақсы оқиды.

Клиникалық тәжірибе қазіргі уақытта дәрігерлерді, сәулетшілерді, мұғалімдер мен басқа да мамандарды дайындауда қалыптасқан тәжірибе болып табылады. Бізде халықаралық деңгейде көптеген дәлелдер бар, бұл білім беру жүйесі жұмыс орнында және сыныптарында 15-тен 16 жасқа дейінгі жастардың көпшілігі үшін оқытуды біріктіріп, тек сыныпта оқуға сүйенетіндерге қарағанда үздік нәтижелерді көрсетті. Егер колледж дайындығының ең жақсы дәлелі колледж сыныптарындағы табыс болып табылса, онда карьераға дайындықты қамтамасыз ету үшін ең жақсы стратегия студенттерге мектептегі жұмыс орнында өзін табысты сезінуге мүмкіндік беру керек пе?